Yahoo سرویس ایمیل خود را با هوش مصنوعی بهبود می بخشد.
phonearena - Aug. 31, 2023
سرویس ایمیل یاهو در طول سال ها به دلیل ناتوانی در جلوگیری از اسپم، کاربران زیادی را از دست داد. حتی تا به امروز، این بزرگترین مشکل یاهو میل است، بنابراین جای تعجب نیست که مردم تصمیم گرفته اند به دنبال سرویس های ایمیل دیگری باشند که ویژگی های بهتر و هرزنامه کمتری را ارائه می دهند.
ابزارهای جدید هوش مصنوعی گسترش تجربه بتای هوش مصنوعی یاهو میل هستند و وعده می دهند که "نوآوری را به صندوق ورودی" بیاورند و در عین حال تجربه کاربر را دوباره تعریف کنند. هیچ اشاره ای به ویژگی های جدید یا پیشرفت های هوش مصنوعی نشده است که هرزنامه هایی را که کاربران Yahoo Mail روزانه با آن بمباران می شوند کاهش دهد.
ما مجموعه کاملی از ابزارها را در Yahoo Mail معرفی کردهایم تا به کاربران کمک کنیم در زمان و هزینه صرفهجویی کنند و به سمت صندوق ورودی کمکی گام بردارند. جاش جاکوبسون، معاون ارشد و مدیر کل یاهو میل، گفت: در مجموع، مشتریان آمریکایی ۲۳ میلیارد دلار کارت هدیه و اعتبار استفاده نشده دارند و ما امیدواریم که ابزارهای جدید ما به کاربران کمک کند کسری از آن را به کیف پول خود بازگردانند.
طبق اعلام یاهو، ویژگی جدید Shopping Saver قرار است به کاربرانی که معاملات قدیمیتری دارند، از جمله کارتهای هدیه، کدهای تخفیف، و اعتبار فروشگاهها را مستقیماً در صندوق ورودی آنها ارائه دهد، بنابراین احتمالاً هرزنامههای بیشتری وجود دارد. کاربران یاهو میل همچنین پیشنویسهای پیامهای پیشنهادی را برای فروشندگان دریافت خواهند کرد تا پس از خرید، پسانداز را اعمال کنند.